måndag 15 juli 2013

Madelene tipsar om läskig och spännande bok - Korpens port

För er alla som sitter och funderar vad ni ska läsa i sommar rekommenderar jag boken Korpens port av Anthony Horowitz.

Den handlar om en fjortonårig kille som hamnar i regeringens projekt och blir placerad ute på landet. Men något står inte rätt till där på landet och innan han vet ordet av hamnar han i en stor fara i mörka krafter.

Jag har aldrig varit så inne i en bok på länge... spänningen är max, mitt hjärta pumpar så hårt att jag snart tror det kommer ut ur bröstet på mig. Den är så läskig och obehaglig så jag undrar hur jag ska klara av att sova! Men den är så himla bra och jag har inte ens läst klart den. Jag håller på att krypa ur skinnet av nervositet så denna bok är värd att ta sig tid att läsa.

 Ha en läsfylld sommar. :D /Madelene


Inga kommentarer: