fredag 27 mars 2009

Kärlekvecka del 2


I dag var ytterligare två grupper här och skrev kärleksdikter. Sååååå bra! Jag är imponerad. Vi pratade också om boken "Den första gången jag såg dig...". Kul också att så många hade läst "Om jag kunde drömma". Här är dagens dikter:
Mitt hjärta fylls av glädje när jag smeker min pudding
Kärlek kan vara glad, den kan vara ledsen
Kärleken kan vara mystisk på många sätt
I vårens ord, du smeker mej
Blommor är röda, violer är blå du lika så
Om du inte vill rodna är det något jag får ordna
Du är mer än min kärlek, du är mitt allt
Lycka för mig. Det är du.
Alla behöver en egen Romeo
En krydda av peppar, en krydda av salt, det går som på räls, snacka ballt!
Jag gillar att ragga
Mat finns i kylskåpet
Min fantasi är trevlig!! :-)
Min mun är din
Jag är galen i dig
Att önska, kan vara ett bevis på att man tror
Jag har varit som i en bubbla men när jag såg dig sprack den
Jag såg en glimt i dina ögon
Ge mig en tårtbit älskling
Jag kände din puls slå mot mitt öra
Lyckan är du och jag
Det finns ingen bättre plats än helvetet
Jag drömmer och önskar att det någon gång kommer bli vi
Varje gång jag ser dej, blir jag underbart glad
Kylskåp är vita, violer är blå...
Och jag gav min älskarinna godis och rosor
Dina muskler är som två elefanter i en romantisk sommardag
Varför varför varför varför
Jag lever i min fantasi
Din doft är som en blomma
Jag ska limma ihop oss!
Jag vill ha dig mer och mer
Jag är galen i dig
Vem vill inte finna kärleken som Romeo och Julia hade
Det är som en vacker fantasi att älska dig

Inga kommentarer: